پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نخبگان، راهکاردهندگان ارزشمند

نخبگان، راهکاردهندگان ارزشمند

- 1402/04/28

رئیس پارک علم و فناوری خراسان در دیدار با نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیادی گفت: نخبگان می‌توانند با ارائه راهکارهای علمی به راهبری در کشور کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در در دیدار با نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیادی گفت: نخبگان می‌توانند با ارائه راهکارهای علمی به راهبری در کشور کمک کنند.

وی افزود: آنچه امروز در نظام آموزشی اهمیت دارد، توجه به نخبگان و همراه کردن آنها در تصمیم‌گیری‌ها است.

میرزائی شهرابی تاکید کرد: نخبگان همانطور که در دوران تحصیل در مجموعه آموزشی سرآمد هستند، حتما در فضای کسب و کار یا ارائه راهکار پیشرفت نیز پیشرو هستند.

وی تصریح کرد: در پارک علم و فناوری خراسان رشته‌های مختلف و متنوع می‌توانند فعالیت داشته باشند و از این رو تمامی نخبگان را برای حضور و استفاده از ظزفیت‌های این مجموعه دعوت می‌کنیم.

دانلود پیوست خبر
مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.